پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225870
اينترنت واي‌فاي اربعين از نجف تا کربلا سراسري مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/05/18 17:31:34
نمایش : 970
مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: امسال به منظور بهبود خدمات ارتباطي زائران اربعين، خدمات اينترنت بي‌سيم (واي‌فاي) در مسير نجف - کربلا راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدجواد آذري جهرمي با تشريح برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي خدمت‌رساني به زائران اربعين حسيني(ع)، از تشکيل کميته اربعين در اين شرکت خبر داد.

وي عنوان کرد: در برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته تنها به موضوع ارايه خدمات ارتباطي بسنده نشده و قرار است يکي از اپراتورهاي تلفن همراه کشور نرم‌افزار ويژه‌اي براي اين ايام طراحي و عرضه کند.

او افزود: اين اپراتور به زودي فراخواني را صادر مي‌کند تا با کمک فعالان اين بخش بتوانند خدمات نرم‌افزار مورد نياز را ارايه داده و مراسم امسال را از نظر خدمات ارتباطي متفاوت از سال‌هاي گذشته کند.

مدير عامل شرکت ارتباطات زير ساخت گفت: بر اساس تقسيم کار صورت گرفته در کميته اربعين، يکي ديگر از اپراتورهاي کشور قرار است نسبت به راه‌اندازي مراکز پشتيباني اينترنت در مناطق مرزي مهران و شلمچه اقدام کند.

وي خاطر نشان کرد: همچنين يکي ديگر از اپراتورهاي تلفن همراه کشور موظف شده است با هزينه خود و با کمک اپراتورهاي عراقي در تمام مسير نجف - کربلا خدمات اينترنت بي‌سيم (واي‌فاي) ارايه کند.

وي درباره مذاکرات انجام شده با مسئولان عراقي نيز گفت: مقررات امسال، همچون سال گذشته است ضمن آنکه ظرفيت‌هاي تازه‌اي براي خدمات‌رساني به زائران ايراني در نظر گرفته مي‌شود.

معاون وزير ارتباطات ادامه داد: مدارهاي بين‌المللي که بايد توسط ما ايجاد مي‌شد، انجام شده است و امسال ارتباطات با کيفيت‌تري به زائران اربعين ارايه خواهد شد.

او از رايزني با مسئولان عراقي براي کاهش قيمت خدمات ارتباطي نيز خبر داد و گفت: اگر طرف عراقي موافقت کند، ما هم خدمات خود را با قيمت مناسب‌تري در ايام اربعين ارايه خواهيم داد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html